Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

God morgon ☕😮

Publicerad 2016-03-16 05:47:10 i

Nu Àr det dax att jobba lite flyttimmar. SÄ nu dricker jag kaffe o taggar för jobb 7-16

Glömde ju berĂ€tta att vaktmĂ€staren hade Minnas Ipad. SĂ„ nĂ€r de "sökte" efter den sĂ„ visade den sig pĂ„ vaktmĂ€starens kontor. Men varför i helvete sĂ€ger han inget?? Varför ringer han inte upp en o sĂ€ger att den Ă€r hittad. StĂ„r ju hennes namn pĂ„ hela ipaden o hon Ă€r den enda i högstadiet som heter Minna sĂ„ hur svĂ„rt kan det va!? TĂ€nk om jag inte haft is i magen dĂ„ hade jag ju spĂ€rrat den i torsdags nĂ€r vi upptĂ€ckte att den va borta. Å dĂ„ hade den varit totalt oduglig nu. 😡 4 dagar som han haft den liksom. Ja jag blev lite irriterad faktiskt. 
Jaja nu Ă€r den i rĂ€tta hĂ€nder igenom jag kan pusta ut. 

Ha en bra dag allesammans. Nu ska jag sminka mig lite o borsta mina tĂ€nder sen e det dags att vĂ€cka Wilde. Å sen Minna. 😁 

Efter jobbet blir det mer sortering av klĂ€der o förhoppningsvis Ă€r dĂ€r ledigt i tvĂ€ttstugan. ✊ Ha de bra! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela