Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

Ă€ntligen sommar 🌞

Publicerad 2016-05-02 19:40:08 i

Började dagen med en runda till TrĂ€ne pĂ„ öppna förskolan för lite lek/pyssel/sĂ„ng. Körde hem och stĂ€dade ur klĂ€dkammaren. Blev en del o panta till "utflyktskassan". Har en sĂ€rskild kassa till alla pant pengar och allt begagnat vi sĂ€ljer. Alla extra pengar alltsĂ„. 
Sen stĂ€dade jag i övriga lĂ€genheten. Vi Ă„t lite lunch. Packade in pantburkar, hund o Wilde i bilen o körde först till apoteket för att hĂ€mta ut allergi medicin till Wilde dĂ„ den andra nĂ€stan Ă€r Slut nu och lite "mat" till mig. 
KĂ€mpar ju med min viktuppgĂ„ng men stĂ„r still just nu o har gjort ett tag! 😣 För höra vad dietisten har och sĂ€ga om det. 😯 Sen körde vi till Stackedala för skogspromenad. Å efter det sĂ„ tog vi o pantade burkar o handlade lite. 
Vi avslutade med lite lek med grannbarnen och byggde nĂ„gra sandslott. 

SĂ„ jag Ă€r ganska nöjd med min dag faktiskt . 
Nu Ă€r vi mĂ€tta och trĂ€tta. Ska natta Wilde nu och sen blir det sofflĂ€ge.  


Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela