Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

Trevlig Valborg đŸ”„đŸ”„đŸ”„

Publicerad 2016-04-30 16:48:33 i

DĂ„ va det valborg đŸ”„
Nu ska vĂ„ren firas in 😄 
Mindre taggad morsa, övertaggade barn. Haha mindre bra kombo. 😉
Jobbade 7-11 idag. Skulle sĂ„ mycket nĂ€r jag kom hem men fastnade i soffan. 
Skulle gĂ„ pĂ„ promenad o hĂ€lsa pĂ„ E. Skulle stĂ€da. Skulle göra vid mig. Skulle laga lite mer festlig mat. 
😧
Jaja, maten Ă€r pĂ„ G iaf. Å dammsugningen gjord. Resten blev tyvĂ€rr inte gjord. Tröttheten tog över. Å jag Ă€r inte sugen pĂ„ att asa ivĂ€g ikvĂ€ll, men har man lovat sĂ„ har man..... đŸ˜©

Idag Ă€r det 7 Ă„r sedan Minnas farmor somnade in i cancer. Glömmer aldrig den dagen. 
Mycket som förĂ€ndrades efter det. Å att behöva köra hem och meddela min 6 Ă„ring att hennes farmor va död va inget roligt alls. De stod varandra vĂ€ldigt nĂ€ra. 
Att se E "minnas faster" vara sĂ„ fruktansvĂ€rt stark nĂ„gra dagar senare genomföra sin konfirmation va helt otroligt. 
Konfirmation och strax efter begravning av sin mamma vid 15 Ă„rs Ă„lder. Det Ă€r tufft. 
Det va Minnas första begravning. 
Det för mina tankar till för 11 mĂ„nader sedan dĂ„ Minna fick gĂ„ pĂ„ sin pappas begravning och sen skolavslutning dagen efter. 
2 flickor. Samma öde. 
Skillnaden Ă€r att E vĂ€xte upp med sin mamma o hennes mamma va hennes allt. 
Minna vĂ€xte upp med mig. Jag var/Ă€r hennes trygghet. 
Starka flickor. Starka band. Beundrar dem sĂ„. 
Vila i frid fina Nina! Jag vet att du vakar över dem bĂ„da. 💙

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela