Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

Mera kalas 😜

Publicerad 2016-05-09 22:28:39 i

I söndags var vi och svirande pĂ„ nĂ€sta kalas. Benjamin 6 Ă„r, Jake 4 Ă„r och Nemo 1 Ă„r. 

NĂ€r jag kom hem dĂ„ va nĂ€sta Annelie och Jimmy hĂ€r och hjĂ€lpte mig med Minnas rullgardin som jag inte orkade skruva upp med mina dĂ„liga hĂ€nder . Ni Ă€r guld. 💎💎💎
Dock hittar jag inte gardinstĂ„ngsfĂ€stet nu dĂ„ jag kan inte fĂ„ upp hennes gardiner!  đŸ˜Ą
FĂ„r vĂ€l köpa nya. 😕

Idag har jag jobbat. Underbart vĂ€der. Som sommaren faktiskt Ă€ntligen har kommit!  đŸŒž
Efter det gick vi bort till Ewa/farmor  en stund och lekte i sandlĂ„dan.  

Nu ligger jag i min sĂ€ng. Kokar om fötterna och det Ă€r det vĂ€rsta jag vet. Hoppas pĂ„ att kunna somna ifrĂ„n det. 

Sov gott 😚
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela