Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Några dagar sen

Publicerad 2016-01-06 07:30:59 i

Hej hej. 
Det va ju några dagar sedan. Men jag ska försöka sammanfatta det. 
Måndagen bestod av jobb en liten runda och sen körde vi till Richard för att få Wildes cykel ihopmonterad. Han har ju gått och kikat på den sen han blev frisk efter jul o visat mig vad man har alla delarna till. Men jag har ju tummen mitt i näven när det handlar om sånt. 
Och den som va här i julhelgen visade inget intresse av att skruva ihop den till honom så.... 
Denna svartsjuka..... Suck!
Wilde är iaf glad. 
Tyvärr så kom det ju massa snö nu så det fick bli pulka istället för cykling. 😉
Efter cykelmonteringen så va vi bortbjudna på middag hos Annelie och Jimmy. 
Är bara så glad för att de finns i mitt liv.
Underbara människor med stort hjärta. 
Tack för att ni finns! 💕

Tisdagen...... ja jag jobbade ikväll. Städade lite på fm. Slösade bort min energi på att vara arg på en människa som inte ens förtjänar 2 sek uppmärksamhet. 
Måste ut ur denna återvändsgränd nu en gång för alla innan jag rasar samman. Å för Minnas skull. 
Fm lek i snön ❄


Idag. 
Lite fix med min bil. Olja, mer glykol och smörja listerna så jag vet komma in i bilen. 
Fixa bilbarnstolen oxå. Han får inte längre plats med benen så får flytta bak den. 
Om jag hinner så ska jag tvätta lite oxå. 😊 

Ja det är kallt och lite snö. Så det får väl bli en liten runda i snön innan den försvinner oxå. 
😊 


Puss och kram 



👇

Kommentarer

Postat av: kerstin berggren

Publicerad 2016-01-06 10:38:24

Han är inte bara svartsjuk han är avundsjuk också, det är den värsta sjukan. Fyyy f-n för han.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela