Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

mycke gjort

Publicerad 2016-01-29 11:24:04 i

Idag har jag bäddat rent i sängen påbörjat anmälan till LÖF o badat Wilde. 
Nu ska han försöka sova lite (om det går). Å jag ska förbereda mig inför jobbet ikväll. 
Igår va jag o hämtade massor med papper ang Johnnys dödsfall. Sen åkte vi till min farmor och farfar och fikade o åt kvällsmat. 😊 Så jag hade en mysig dag . 

I onsdags jobbade jag kväll. Å innan jobb så städade jag och möblera om i köket. Ibland är det bästa sättet att ta bort elaka tankar är att städa bort dem. 😛

Nä jag får väl ta tag i detta vilande nu. 😊Trevlig helg ❤  själv ska jag jobba. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela