Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Gokväll

Publicerad 2016-01-25 19:47:06 i

Igår var vi o lekte med Hanna Alva och Alvin. Å idag lekte vi med Annelie, Jimmy och Alice. E så tacksam för mina vänner. 

Klådan är på topp idag iaf. Kliar på precis hela kroppen nu ikväll. Blir fasen tokig. Får se Nu vad proverna visar. Ska bara hinna lämna dem oxå. Får se om jag hinner efter jobbet imorgon eller onsdag innan jobbet.  så här ser jag typ ut på hela kroppen just nu. Halsen, bröstet, ryggen, foten ...... Blir tokig. Som om man har 100 myggbett på en o samma gång.
 
Nu sitter jag här i soffan o försöker få wilde att somna. Men han har ju 1000 saker att berätta idag.  Sötnöt ! 💙
Godnatt på er så hörs vi imorgon. Jobbedag till 13.00 sen får vi se vad jag hittar på. 
Puss o sov gott 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela