Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Influensan

Publicerad 2016-02-22 17:16:00 i Allmänt

Ja då ligger jag pall. Ringde hit hjälp med W för jag orkade inte underhålla honom och Minnas är ju iväg. 
Så jag har legat och sovit halva dagen på soffan. Ont i huvudet, halsen, bak ögonen,  i lederna. Snorar som f*n och inget nässpray hjälper. Å hostar äckliga slembollar. 😕 
Jag har alltså sjukt mig från jobbet idag. Å det ska mycket till innan jag gör det. Har nog inte varit hemma för egen räkning sen sjukskrivningen då jag vänta Wilde. 
Hur vet man om man har bihåleinflammation och vad gör de åt det? 
Tror nämligen att det skulle kunna vara så nämligen att jag har det för det känns som jag är förkyld bak ögonen på något sätt.  Liksom trycker på där. 
 
Nä ska försöka få i mig lite mat strax om jag kan komma upp ur soffan o tugga maten. 
Hoppas innerligt att jag är lite piggare imorgon iaf så jag åtminstone kan ta mig till läkaren med Minna.  
 
Ha det bra så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela