Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

fuck life

Publicerad 2015-06-01 11:55:04 i

Just nu är allt bara down. Ingen bil för den har lagt av. Mycket med Johnnys begravning.  Lider så med min vän som oxå har det tufft.  Lider med E. Minna får inte en krona i arv. Låter kanske girigt men det hade ju iaf varit en tröst för henne. Jag som ensamstående har ju svårt att ge henne det som två föräldrar klarar av.  Typ körkort, lgh, möbler osv. Nu hade Johnny den chansen. :-/ Hennes humör är verkligen bergodalbana. Märks att hon inte mår bra i hjärtat.  Önskar jag kunde byta plats med henne. 2 v kvar till sommarlovet och 3 v kvar till semestern!  Det behövs verkligen! 
Mitt underhåll stryps av Fk nu är Minna inte längre har någon pappa... E det mitt fel? Så Minna slutar kosta mig pengar nu då för att han inte finns mer?? 
Jaja, bara sparka på dem som redan ligger.
Ja just nu är det inte särskilt positivt.  
Inget vettigt får jag gjort iheller.  Har ingen energi.  Jobba går bra men inte mycket mer.  Allt annat är bara jobbigt.  :-( 

Nu ska jag/måste jag lyfta på rumpan och se om där är ledigt i tvättstugan.  Ska även ringa och beställa klippning.  Så marsch Linda!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela