Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Du gamla du fria du fjällhöga nord.....

Publicerad 2015-06-06 07:56:37 i

Idag är det Sveriges dag. Grattis sverige!  
Det ska vi fira i byn med karuseller och uppträden o krarneval. :-)

Kan behöva lite positivt att göra nu efter alltsom varit och kommer att vara nu ett tag framåt. 
Bilen kan dra åt helvete. Det är det där satans elfelet som varit i bilen typ sen vi köpte den som nu har fått flipp ordentligt. Så får se om håkan är pigg på att hjälpa mig och vad det skulle kosta. Får blinka lite extra med ögonen. ;-) 

Ringde till socialen igår ang hur allt funkar nu vid dödsbo och så. Vill även ha en kurator kontakt till Minna. Som under en längre tid kan prata med henne omallt hon varit med om i sitt liv. 
Ringde ju socialen i kristianstad kommun men tydligen va det östra göinge kommun jag skulle vända mig till för att J bodde i Hanaskog. 
Ok. På det igen på måndag då. 
Jobbar på måndag, tisdag, lördag och söndag. Begravning på torsdag och student på tisdag om jag nu kan låna någon bil. 

Ha en bra dag! 
Nu ska vi göra oss färdiga för att fira sverige. 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela