Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Jobbehelgen slut

Publicerad 2015-02-09 21:06:56 i

Måndagen kom o det betyder ledig dag. Har ju jobbat hela veckan. Endast ledig torsdag o då va jag på eko för att handla till min pissmyras kalas. 

Idag åkte vi till Träne på öppna förskolan.  Wilde behövde leka med sina kompisar och pyssla lite.
I eftermiddags åkte vi till min fina Josefine för att fika lite. Wilde fick paketer. Å så hade ju jag oxå shoppat lite nytt till honom av Josefin.  
 Det jag köpte.

 och det han fick av Josefine♥ 
Vill ni oxå köpa kläder av henne så finns hon under namnet Barfotabarn på facebook och instagram. 
Kan varmt rekomendera henne. 
Hon är en av mina bästa ♥ å min absoluta favorit designer. Hon är min fin fina josefin. 

Imorgon blir det jobb igen. Onsdag blir det att handla det sista inför kalaset och sen blir det att baka resten av veckan. För på fredag fyller lillprinsen 2 år. 

Nu blir det godnatt. Avslutar med lite bilder. 

 träning
min diamant

ni får gärna kommenteta om ni vill. Jag hade blivit jätteglad. 
Kramizz 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2015-02-10 19:48:00

Fina kläder till Wilde. Han kommer bli så fin <3

Svar: Tack. visst va de jätte fina! ♥
En dag med mig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela