Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

stressveckan inledd đŸ˜„đŸ˜„

Publicerad 2015-12-07 19:54:49 i

KĂ€nner hur stressen börjar bytas ut mot panik..... 
PĂ„ med stĂ„ldrĂ€kten nu morsan! Nu kör vi!! đŸ’ȘđŸ’Ș

Jobbar massor hela veckan. MĂ„ste tvĂ€tta. Semester pĂ„ fredag. DĂ„ Ă€r det Luciafest pĂ„ dagis med Wilde först pĂ„ morgonen sen blir det in o handla inför kalaset pĂ„ söndagen. Sen Ă€ts lite snabbt och sen va behjĂ€lplig pĂ„ minnas skoldisco. 
Lördag bestĂ„r av brottartĂ€vling I HĂ€ssleholm. SĂ„ dĂ€r försvann den dagen. PĂ„ kvĂ€llen sĂ„ blir det att duka i lokalen. 
Söndagen bestĂ„r av förberedelser inför kalaset kl 13 o nĂ€r allt Ă€r klart sĂ„ ska jag inte lite lyfta ett finger! ! 

Idag har jag stĂ€dat efter jobbet och myst med wilde. Minna har trĂ€nat. 
Behövde verkligen stÀda dÄ jag har jobbat ihjÀl mig i helgen sÄ det har inte blivit mycket gjort hemma.
Wilde gick luciatĂ„g i TrĂ€ne. Tur Minna o Veronica  fotade lite.  đŸ˜Š

NĂ€ nu Ă€r jag förtjĂ€nt av ett glas vin. Imorgon Ă€r det först samtal med barnpsykologen ang Wildes fobi för att bada/duscha för att se om han/hon har nĂ„gra tips pĂ„ hur jag ska gĂ„ till vĂ€ga och sen blir det att jobba hela kvĂ€llen. 

TĂ€nkte jag skulle börja med att avsluta dagens inlĂ€gg med ett "dagens bĂ€sta". Vad sĂ€ger ni om det? 

Dagens bĂ€sta: Lyckan nĂ€r man kommer till dagis och möts av en överlycklig liten kille som kastar sig i ens famn. Det Ă€r kĂ€rlek och glĂ€dje. ♡ 

Ha en bra kvÀll nu allesammans. Puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela