Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

fortsättning på julen

Publicerad 2015-12-25 17:18:12 i

Ja allt va toppen igår. Sällskapet va perfekt o glädjen när tomten kom va pricken över i.  Wilde va så duktig som tog i hand o bugade när han fick paket. Stolt man blir. 
Sen va ju lyckan över allt innehåll i paketen. 
Å Wilde bjöd sedan på underhållning hela kvällen med sin gitarr🎸 o microfon🎤 som han fått. 
Morfar spela trummor och farfar munspel 😄

Minna va oxå jätte glad för sina julklappar. Allt va perfekt!  
Pengar, presentkort, klocka, hörlurar,  filt, tröja, dödskalle osv. 
Wilde fick bilar bilbana lego cykel minons branstationstält pengar paw patrol kläder presentkort o massa mer
Å jag blev så glad för mina paket oxå. 

Ska försöka ta lite bilder ikväll på grejerna. 

Tyvärr så fick vi avsluta julen med en vaken natt. Hosta och halsont. Å 39.2 i temp. 
Nu ikväll har har han 38.9 😔 
Stackars lilla gossen. Mår inte alls bra. 
Så ikväll roar vi oss med filmerna som wilde fick i julklapp. Passar mig perfekt då jag är super trött efter endast 1 timmes sömn o sen jobb på det. 
Ska jobba imorgon igen och tanken va ju att P och barnen skulle fira jul. Får se hur det blir med det. 😕 Så trist om de måste ställa in.

Nu blir det pizza för denna lata morsan orkade inte laga mat idag. 🍕
God fortsättning på er! ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela