Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Ett år äldre

Publicerad 2015-04-06 19:42:14 i

36 år! Endast 6 år kvar till 40!!!! Ångest på den! Att vara 40 och kvinna innebär att man som kvinna gått ur datum liksom.  Det är ju inget kul. Då har jag liksom gjort mitt. Inte för att jag ska ha fler barn men ändå.  

Jaja....
I torsdags var mamma och min bror här. Mamma bjöd på kinamat. 
I fredags (själva födelsedagen) va jag med de  två som jag älskar mest i världen.  Vi va ute och lekte på gården och njöt av det fina vädret.  Sen åkte jag och jobbade.  Det är ju min Jobbehelg så. 
I lördags jobbade jag till 16 sen kom Ewa hit. :-) Så då fikade vi på kladdkaka.  
I söndags jobbade jag till 13, och sen kom papps och Erika på kaffe och tårta.  
Efter det så blev vi bjudna på påskmiddag hemma hos Maria och Mira. Mycket gott!  :-) 
Idag har jag haft ledig dag. Jag har städat och tvättat hela förmiddagen.  Skönt att ha det gjort.  Sen åkte vi till Sönnarslöv för att titta på lite fotboll. Härligt väder. Dock förlust med 1-3. 


Avslutade med lite bilder från Min påskhelg!

  Lite sent kanske, men GLAD PÅSK ★ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela