Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Jobbat

Publicerad 2014-09-18 20:43:11 i Allmänt

Ja jag hinner liksom inte så mycket mer än att jobba och hämta på dagis o sedan göra hemsysslorna.
Så om ni vill umgås med mig så får ni snällt komma hit efter kl 15 😉.
Jag kan bjuda på kaffe o kanske lite mat me. Hehe!

Idag har jag iallafall varit ledig. Wilde är förkyld och är jätte mammig/gnällig. Så vi har haft en hemmamys dag.
Skulle egentligen till Josefin på kaffe men det får bli på måndag. Nu jobbar jag hela helgen lång. Å barnen är med Patrik.

Har sökt ett nytt jobb oxå här i Tollarp. Vill sååå gärna ha det. Sparar 2000 kr i bensin pengar och så är det inne på ett hus. Hoppas hoppas hoppas! !
Hade varit perfekt.

Nä nu ska denna trötta gamla kvinnan krascha på soffan. Hejsvejs!




Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-09-18 21:00:58

Håller tummarna!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela