Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

storstäd o tvätt

Publicerad 2014-05-31 21:27:32 i Allmänt

Idag har jag ägnat mig åt tvätt och städ. En promenad med Faith fick det bli oxå. Någon som känner för att hålla mig sällskap under promenaderna så bara hojta. Trevligare med någon att tragga med.
Skönt att ha städat nu när jag åker till jobbet imorgon. Jobbar iof bara halvdag 12-16 men det e helg så lite extra betalt blir det.
Sen blir det läkemedelsutbildning på onsdag och sen hoppas jag på att få lite jobb i sommar.
På tisdag blir det lek o mys i Sönnarslöv.
Sen får vi se vad som händer resten av veckan. 😊

Nu sover äntligen Wilde. Så nu ska jag ha lördagsmys med min älskade Minna. Ha en trevlig kväll.
Kram och godnatt. 💤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela