Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Vårtrött?

Publicerad 2014-03-28 07:40:31 i Allmänt

Bloggen har strulat igen. Har inte gått att lägga upp inlägg som jag skrivit.
Gör ett nytt försök.

E så fruktansvärt trött just nu. Efter kl 15.00 är jag så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig och sova. Har blivit sängen redan kl 21.00 de sista dagarna.
Just nu ligger lillebror o mitt knä och kollar på barnkanalen. Minna gick precis till skolbussen.
Idag ska det hämtas en säng till Minna och jag ska helgstäda.
Imorgon är det 18 års fest för min kusin Angelica i Kävlinge och på söndag är det brottning i Hässleholm för Minna. Patrik spelar match så jag får tyvärr klara mig själv. :-/
Sen är det jobb måndag och tisdag 11-16 och 12-16. Sköna pass tycker jag. 😊

Veckan som gick:
Ja det har varit lite jobb, träne 2 gånger i vanlig ordning, besök hos far min och farmor och farfar mina.
BarnLoppis i Färlöv med en del fynd. Bla en barndamsugare till lillMalte eftersom han älskar att städa. Å en del pyssel och hela sommargarderoben. Massa shorts bla.
Ja det är fullt upp som vanligt.

Igår var jag hos en vän för att hämta lite mössor till lotteriet (brottningen) och stack mig på en nål. Vanlig synål. Stack mig inte så farligt. Bara lite ytligt. Å nu har halva foten blivit röd, varm och lite svullen. De typ skrattade åt mig på vc när jag ringde ďit för att be dem kolla så jag inte fått blodförgiftning. Idioter!
Inte fullt så röd idag men ont som fan. Får se under dagen hur det blir.
Har det lindat med alsolsprit så.....

Ha en bra dag! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela