Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

jahopp

Publicerad 2014-03-19 20:36:12 i Allmänt

Då blev det jobb imorgon oxå. Dock bara 12-16 men det är lagom tycker jag.

Sen när jag ändå är i stan så blir det till att handla syrsor till ödlan och lite food till oss. Så slipper jag det resten av veckan. På lördag blir det cirkus för allihop. Sålde biljetter på Maxi för 60 kr!
Hoppas Wilde tycker det är roligt. 😊
Det är det vi har inplanerat för denna veckan. Får se om vi kan fylla på eller vi bara tar det lugnt resten av veckan.
P jobbar ikväll.
Får se hur länge. Bara han är hemma och byter av mig kl 11.00 är jag nöjd. 😊

Idag är jag arg. Arg på personer som bör ta ställning. Känner att det tar för mycket av min energi. Oroar mig för mycket. E ledsen över att jag nu måste ta ett väldigt väldigt jobbigt och svårt beslut. Men tror det är nödvändigt. För min skull. För att jag ska orka.
Din äckliga människa. Jag ska krossa dig. Det svär jag på. Hoppas du har ögon i nacken.

Ha en trevlig kväll. ♡

Kommentarer

Postat av: marina

Publicerad 2014-03-19 21:35:16

Hoppas att det går bra för dig nu när du är tillbaka i centrum.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela