Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Förlust

Publicerad 2014-03-16 22:05:53 i Allmänt

4 förluster blev det för Minna. Hårt. En tjej som är helt slutkörd är nu hemma. Hon är så trött att hon gråter för allt.
Men jag tror hon förstod varför hon förlorade. Hon får ju inte glömma att hon faktiskt varit sjuk i 1,5 vecka och knappt har någon ork i kroppen.
Nu har hon ett mål iaf. Till nästa år. Då ska hon ha tränat och blivit bättre brottare så hon kan ta medalj. Låter klokt min tös.

P jobbar. På tisdag är det min tur att jobba. Kommer att kännas konstigt. Lämna lilleman så många timmar. 8-14 ska jag jobba.

Ja idag har vi tagit det lugnt. W trött och jag me. Men jag och Faith tog en runda upp till ängen idag oxå så hon fock springa av sig lite. Å 2,5 km promenad på det. Hon skötte sig exemplariskt! Duktig tjej!
Ödlan vår som matvägrat i 1 mån nu åt en syrsa idag! Vi har varit jätte oroliga för henne. Hoppas nu att hon fortsätter att äta nu.
Snart dags att sova. Träne och öppna förskolan imorgon.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela