Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Laktosintolerans

Publicerad 2014-06-17 23:11:50 i Allmänt

Jaha då blir det laktosfri mat för Wilde ett tag framöver för att hans mage ska få vila lite. Tydligen så har alla hans infektioner de sista månaderna slagit ut magen och tarmluddet och då gjort honom känslig för laktos.
Det är därför bajset är diarré och att matsmältningen inte fungerar som den ska.
Så nu får helt enkelt tarmluddet vila 1-2 månader från laktosen och sen hoppas vi att det är bra igen.

Eftersom nu Wilde är feberfri idag frågade jag läkaren om det va ok att vara ute o sola/bada idag. Det va helt lunht tyckte han så vi åkte till Bosarp för att mysa lite med Jenny, Kelly och Billy.



Kvällen spenderade jag och barnen med Vero och hennes små godingar.



Så tack alla inblandade för en underbar dag! Kärlek till er! ♡
Nu säger denna gamla morsa godnatt. 😩💤
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela