Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

fotboll ⚽⚽

Publicerad 2014-06-08 21:54:32 i Allmänt

Idag va det kiosk arbete på Tegelbruksvallen ( östra sönnarslövs fotbollsplats ). Idag kom vinsten de så väl behövde för deras självkänslas skull. 3-2 blev det.
Storstäd innan dess.

VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE !

Oroar mig för Wildes mage. Har haft diarré och matsmältningsproblem nu ett tag. Liksom en del av maten kommer ut hel. Har trott att det berodde på att det va nya tänder på gång men det kommer inga o det verkar inte bli bättre.
Nu de 2 sista dagarna har hans avföring varit väldigt frätande också. Tog mig 5 min idag från det att han bajsa till det att jag bytte och nu är han jätte röd o nära till sår i hela rumpan.
Börjar misstänka att även Wilde har problem med mjölken som Minna hade som liten. :-( Jag hoppas verkligen inte det.
Blir att ringa Vc imorgon och hoppas på bra svar.

Imorgon får vi se vad vi hittar på. 😊
Blir nog lite lek på gården och promenad.
Om någon vill göra oss sällskap så vore det trevligt.

Natti natti ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela