Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

😡

Publicerad 2014-06-13 20:01:29 i AllmÀnt

NÀ nu Àr jag irriterad pÄ riktigt. Detta med att favorisera Àr inte nÄgot jag gillar.
Å vissa hĂ„ller pĂ„ med det och ganska öppet oxĂ„. KĂ€nner du dig trĂ€ffad sĂ„ bör du nog ta till dig oxĂ„.
Jag skiter i att visa er nÄgot intresse from nu iaf. SÄ nu vet ni det.

SÄ from nu sÄ kommer jag inte att vara sÀrskilt privat pÄ nÄgot stÀlle. Vid eventuellt intresse av min familj sÄ nÄs jag pÄ min lur eller pÄ min adress.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HÀr kommer nu mitt sista privata inlÀgg.

Wilde vÀgrar fortfarande Àta. Vill inte ha nÄgonting. 5 bajsblöjor har jag bytt med diarré bara idag.
SÄ fÄr se hur det Àr imorgon. Skulle igentligen Äkt till Wildes faster m familj imorgon och sÄg fram emot det men fÄr se hur jag gör.
3 v har det varit sÄ hÀr. PÄ tisdag ska vi till vc och trÀffa en lÀkare Àntligen.

Idag va det skolavslutning för min fina Minna. 9 v sommarlov vÀntar henne. 9 v utan nÄgra mÄsten. Bara fÄ vara Minna.
GrÀt som vanligt i kyrkan och denna gÄngen blev det nÄgra extra tÄrar nÀr Minna sjöng i kören.
EfterÄt blev det fika pÄ Café Ramos hÀr i Tollarp med mormor och Maria och Mira.
Efter det sÄ körde jag och Wilde för lek och kaffedejt i Sönnarslöv med Lisa o Noélia och lilla Agnes.
Himla mysig eftermiddag.
Nu Ă€r det dax att lĂ€gga huliganen och idag kan jag sĂ€ga att det ska bli skönt. Han Ă€r inte vĂ€rd mĂ„nga kronor i kvĂ€ll. 😉
Ibland önskar man att man varit bortskÀmd med att ha egentid, sÀrskilt en kvÀll som denna.

Ha det bra gott folk.







Bilder frÄn igÄr:




Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-06-13 21:53:58

Hoppas doktorn kan hjÀlpa Wilde med magen! Inget roligt nÀr dom smÄ Àr kass. Krya pÄ honom! Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-06-13 21:54:07

Hoppas doktorn kan hjÀlpa Wilde med magen! Inget roligt nÀr dom smÄ Àr kass. Krya pÄ honom! Kram

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela