Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

Sommar 🌞

Publicerad 2014-07-26 11:19:59 i AllmÀnt

Ja sommaren kan man inte klaga pÄ iallafall. Varmt och gött. Upp mot 30 grader och lite till! Underbart!
Men idag Ă€r det lite svalare. Åskade imorse. Å kom ett ösregn. Det behövdes. SĂ„ idag blir det hemmadag och stĂ€d/mysdag för mig och Wilde. Minna ska till Lund för att kolla pĂ„ bio med sin faster. Sin födelsedagspresent.
Dagarna som varit har bara spenderats vid Balsby, Åhus eller Bosarps sjön. Bad o sol.
IgÄr va vi dock pÄ Eko. Minna skulle handla lite och jag köpte potta till Wilde eftersom han börjat intressera sig för det. Han sÀger oftast ifrÄn innan eller samtidigt som han kissar sÄ dÄ tÀnkte jag att man kunde börja sÄ smÄtt.
Fullt medveten om att det Àr vÀldigt tidigt men eftersom han sjÀlv uppmÀrksammar det sÄ kan man ju ta till vara pÄ det. TÀnker inte tvinga fram nÄgot.
Nu sover liten sÄ dÄ ska jag ta tag i hemmet lite.
Kram pĂ„ er! ♡









Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela