Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Pukavik

Publicerad 2014-07-17 20:53:28 i Allmänt

Har haft 3 helt underbara dagar med Minna, Wilde, Sara och Ellie i stugan i Pukavik.
Ren avkoppling och barnen har stortrivts. Vi har badat och solat och ätit och bara myst.
Lägger upp bilder sen ifrån Pukavik.

Nu har jag städat hela lägenheten ikväll. Innan idag har Wilde sovit lååååång middag och sedan har vi varit ute och lekt lite på gården.
Imorgon blir det att tvätta och fixa lite inför lördag då det bär av till Ystad djurpark.
Söndag är vi bjuda på poolparty hos Malin. Eller ja, Wilde är. 😀
Sen har jag ingen aning om vad vi ska hitta på resten av sommaren. Kom gärna med förslag på lite utflykter.

Typ 3 veckor kvar sen börjar Minna 6:an och Wilde dagis. 😮😲
Shit vad tiden går fort! !
Å jag börjar jobba och allt återgår till det vanliga.
Usch! 😕

Nu ska jag njuta en stund av min egen tid. Trevlig kväll på er. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela