Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Utflykt

Publicerad 2014-01-27 16:01:22 i Allmänt

Ja då va vi och lämnade bilen i Tomelilla för lagning. Så nu är man utan bil ett tag. Ni som vill får gärna komma och underhålla mig. 😉
Passade på och handla presenter till Wilde på Bo Olsson oxå. Så nu e han helt klar. Å jag e nöjd! Särskilt med tröjorna som är handsydda och specialbeställda på nätet av två olika tjejer som syr själva! Me like!



Sen blev det ett "bebispuzzel", klossar man kan stapla, gubbkeps, och en ny fikalåda.
Mamma bjöd på middag och sedan körde Mattias mig hem.

Idag tog vi en snöig promenad bort till tandläkaren med Minna och Wilde. Minna hade tid och då passade de på att kolla hans tänder efter smällen i fredags kväll. Men allt såg bra ut nu iallafall.
Minna däremot hade hål i tanden. Så vi ska dit igen på torsdag för att laga det.
Sen har vi bara slappat idag.
Skönt!
Nu är det snart dags att sätta igång med maten. Får se vad det kan bli idag.
Ha en bra dag.








Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-01-28 20:22:05

Så Tore ställde upp sams med mamma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela