Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

SILVERMEDALJ

Publicerad 2014-01-11 22:16:44 i Allmänt



Idag blev det silvermedalj för fröken Berggren.
Hon e så duktig min fina tös! Kan inte vara annat än stolt över henne. 💪🏆
Idag har hela dagen spenderats i Eslöv och det har bara varit brottning på schemat. Kl 18.00 va vi hemma igen. Helt slut och till på köpet fick jag magkatarren utav helvete! Tur jag har några losec kvar.

Igår var jag och Wilde och besökte Sara och Ellie.
Min fina Sara!
Tack för en underbar dag.
Efter Sara besöket va det att åka hem och förbereda inför denna dagens utflykt. Pannkakor smörgåsar och frukt och packning och mat till Wilde.

Ikväll åkte Patrik igen till Luleå för att jobba 3 veckor. Så de närmaste dagarna blir jobbiga och ensamma innan man ställt in rutinerna igen och vant sig.
Men jag har fullt upp.
Imorgon: städ och mysdag
●Mån: Öppna förskolan i Träne 10-12 och sedan till farmor och farfar.
●Tisdag: Playdate med Jenny (Billy) och Malin (Alicia) hemma hos Jenny. Möte på kvällen med brottarklubben.
●Onsdag: Babysång i Träne 10-12
●Tosdag: Wilde till tandläkaren
●Fredag: tomt än så länge

Nä nu ska jag nog ta och sova lite och hoppas på att Wilde inte tänker vara vaken halva natten.

Godnatt 😪



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela