Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

2014 🎆

Publicerad 2014-01-01 16:29:35 i AllmÀnt

Jaha dÄ va det nytt Är och nya möjligheter och detta Äret verkar bli super bra.
Patrik har Àntligen jobb nu. Vi hoppas pÄ större boende snarast. Sen Àr allt perfekt. Wilde fyller 1 Är om 6 veckor och Minna fyller 12 Är i Är.
Herregud vad tar tiden vÀgen? ?
NyÄrslöften har jag inga. Jag ska mÄ bra och min omgivning ska mÄ bra oxÄ, det Àr mina löften.
Har ni nÄgra nyÄrslöften?

GÄr dagen spenderades hos goda vÀnner i Everöd. Lungt och mysigt infirande av det nya Äret.
God mat o fina raketer. 🎆🎉🎊🍾

Idag kom vi hem vid 13 tiden. SmÄ stÀdat lite och imorgon Äker tomtarna ner tror jag. FÄr se. Senare i veckan blir det tivoliparken och badhuset om Wilde orkar. Tycker iof att han Àr bÀttre nu frÄn sin hosta (krupp) men fortfarande hes och dunderförkyld.
God fortsÀttning nu pÄ det nya Äret sÄ hörs vi snart igen!
💋💋💋

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela