Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Randiz igår storstädning idag

Publicerad 2014-02-19 10:19:37 i Allmänt

Igår var vi på fd Andys lekland som numera heter Randiz lekland.
Vi va där med Malin och Alicia och Mats och Norelia.






Efter det körde vi till Babyproffsen och köpte bilbarnstolen äntligen.
Tittade även på en ny vagn. Ååå! Hittade en jättefin. Kostade dock 4000kr. Läggs på önskelistan!

Idag hade jag tänkt vi skulle ha storstädning här hemma. Så det är väl bäst att köra igång nu.
Ha det bäst! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela