Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Mys i stan

Publicerad 2014-02-04 22:25:28 i Allmänt

Hämtade Minna på skolan idag för att köra in till stora staden och min farmor och farfar.


Vi åt våfflor med grädde och sylt och gott kaffe till det! Mumms! 😛
Sen kom Sandra. Min fina kusin. Hon ville mysa med Wilde men han va trött och sur och mammig då tyvärr. ☹ De får mysa mer en annan dag.
Sen va jag med Minna på träningen idag. Anmält henne till helgens tävling i Osby. Sen ska vi även sälja kakor till klubben och resan de ska göra i mitten av mars till Falköping. Så nu får ni köpa kakor i stora lass! 🍩🍰

Det var min dag.
Imorgon väntas babysång igen. 🎶
God natt! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela