Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

försöker överleva

Publicerad 2014-02-12 22:47:06 i Allmänt

Nu har förkylningen hoppat ner i bröset o h sitter där och bränner med en massa äckel slem som inte vill komma upp. Å hostar jag så bränns det i hela bröstet. Nu e det faktiskt riktigt synd om mig. O inte har jag tid med detta!!

Imorgon fyller min lilla prins 1 år!
Tänk vad tiden går fort.
Denna natten åkte vi in vid 3.00 och låg inne till lunch eftersom värkarna avtog och jag inte öppnade mig mer än de 3 cm. Väl hemma så gick vattnet och jag lyckades sova 1 tim. Patrik hade lagat mat men jag kunde inte äta för då va värkarna olidliga. Så kl 18.00 va vi inne igen på sjukhuset. Nu fick jag lustgas. Underbart! ! Å kl 20.31 tittade han ut. 3755g tung 49 cm lång. Vår Wilde. Mats Wilde Rondy Berggren.


Vår fina älskade pojk.
Minna va stolast i världen. ♡
Å vi också. 😊
Imorgon blir han 1 år och är full av bus och kärlek. Finns inget bättre än när han kommer och ger en en spontan puss. Då kan man bara smälta.
Han gick när han va 10.5 mån gammal. Kröp och satt själv 6 mån. Å nu pekar han på allt och kan en 10 ord. ♡

Nu ska jag sova så jag blir frisk. Imorgon blir det presenter och massa mys.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela