Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Feb. 24, 2014

Publicerad 2014-02-24 09:33:02 i Allmänt

I lördags skulle ju Minna till sin morfar så jag följde med upp en stund och traggade lite. Tittade på bilderna från Mexico när han va där för en månad sedan. Sen åkte jag och Wilde vidare till min farmor och farfar. Patrik skulle ju jobba så det va tomt hemma.

Igår tvättade vi, bädda rent i sängarna, putsade fönstrena, va ute i sandlådan, städade, och påbörjade rensningen av för små kläder. Tycker minsann vi va duktiga! 😊

Idag om typ 15 min bär det av till Träne för lite lek. I em ska vi på 1 års besiktningen på BVC och ta sprutan. Men Wilde är snorig så jag undrar om man ger sprutan då. 😞 Men det får jag väl reda på. Nä nu ska jag försöka klä Wilde utan att väcka honom. Han behöver sova en stund nu innan buset. Varit många mardrömmar inatt nämligen.
Avslutar med att gratta Pappa, Lillebror och Wilde på deras namnsdag idag. (Mats och Mattias).
Ha en bra dag! ♡










Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela