Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

âšœđŸ’ž

Publicerad 2014-02-27 12:29:09 i AllmÀnt

Jaha, dÄ va det torsdag idag. IgÄr va dagen fullspÀckad sÄ jag tar en hemma dag med stÀdning istÀllet för stan som jag tÀnkt frÄn början.
IgĂ„r va vi först pĂ„ babysĂ„ngen i TrĂ€ne och sedan körde vi en runda in till utkanten av stan för lite shopping. Minnas skor hade gĂ„tt i sönder sĂ„ det fick bli lite vĂ„rskor. En runda pĂ„ Lidel blev lite trĂ€nings redskap sĂ„ jag kan trĂ€na hemma. En runda pĂ„ Ö&B för lite rengöringsmedel och en ny filt eftersom de stal den andra i tvĂ€ttstugan hĂ€romdagen. 😠😠 Sedan en runda pĂ„ Willys för lite pĂ„fyllning i kyl och frys. Hem, Ă€ta och sedan pĂ„ fotboll i Höör med Ö. Sönnarslöv. Dock blev det förlust men de mötte ett div 4 lag.
Hemma vid 21.30
Helt fÀrdiga allihopa idag.
Patrik jobbar iof i Malmö idag sĂ„ han fĂ„r inte vila. Ja vem fĂ„r igentligen vila med denna huliganen hĂ€r hemma? 😂💚

Wildes faster hjÀlpte oss att köpa ny vagn oxÄ. I'm so happy! Tusen tack!

Super! 300:-
Nu lÀngtar jag efter att fÄ ut och köra. Hoppas nu den Àr bra. Behöver dock insektsnÀt och regnskydd och ev en tunnare ÄkpÄse.
NÀ nu fÄr jag minsann ta tag i dagen! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela