Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

fått lite gjort :-)

Publicerad 2014-12-09 17:57:44 i

ABK har varit här i fm. Nytt badrumsskåp som va HELT och SNYGGT.  Äntligen hela kökslådor oxå! Så idag har jag sorterat massa skit från toa o slängt och sen har jag städat alla kökslådor! :-)
Faith har haft spa idag oxå.  Julabadet är gjort och klo klippning.  
Även en runda i Stackedala fick hon med Jimmy och Minna.  
Wilde har oxå skrubbat pälsen idag. Önskar att han kunde gå med på en klippning.  Han är ju så långhårig igen.  :-( 
Jimmy bjöd på pizza o nu är Minna på träning.  
Imorgon blir det jobb igen eftersom Wilde verkar bra i magen igen.  
Det va nog bara något han inte tålde. Som tur var! ! 

Ja det var min dag. Hunnit med lite iaf. Saker som man inte gör var dag. Skönt att ha det gjort. 
Strax ska jag natta Wilde o sen blir det Kvällsmys resten av kvällen! ♡

Tjingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela