Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Vardagen nästan i full gång

Publicerad 2014-08-20 09:21:02 i Allmänt

Då va Minna tillbaks i skolan och jag och Wilde har sista veckan ledigt sen börjar det för han också.
Vaknade med värsta huvudvärken idag. Men har en del ärenden och samtal att ringa så det e bara till att dricka kaffe o knapra piller o se till o bli bra! 😛

Igår va vi på BVC för vaccination och 18 mån kontroll. Han skötte sig exemplariskt. Ritade o byggde klossar som bara den. Precis som han skulle.
Han väger 11,420g och är 85.8 lång. Han tar sig sakta men säkert efter viktnedgången i samband med att han blev laktosintolerant.
👌
Sputan va dock inte populär. Men det gick över fort. Lite extra trött igår och idag o lite pipigt inatt. Men han kunde bli dålig om 1 v sa de. Mitt i inskolningen. 😯





(Minna igår inför första skoldagen)

Nu har Wilde fm-fikat (frukt och rån med lite mjölk) och mun frukost är nere (Kaffe o hallonkesella) så nu kör vi igång dagen. Ha det så bra. 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela