Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Länge sedan nu

Publicerad 2014-08-16 20:21:58 i Allmänt

Det va ett tag sedan nu jag bloggade.
Ja den största händelsen just nu är väl att jag och Patrik separerat.
Han har flyttat till en annan lägenhet här i Tollarp. Vi kunde inte sluta bråka bara just nu. Har nog hamnat i en ond spiral. Va liksom tvungna att göra så här gör att kanske kunna rädda detta i framtiden. Någon gång.

2 dagar kvar till skolan börjar för Minna. 6:an!! Kan inte fatta att lillan är stor.
1 v kvar tills Wilde börjar på dagis! ! Hoppas att han kommer gilla det. Å 2 v kvar av min mammaledighet. 😦
Går på mitt schema den 1 sep och börjar med 6 dagars vecka. Jo men! Ingen mjukstart här inte.
Gått ner i tjänst. Gått ner 12% tillfälligt medans Wilde är så liten. Då jobbar nu 80% istället.

Minna cykla och ramlade för exakt 1 vecka sedan och bröt armen/handleden. Gips. i emå
Veterinär. Ingmar. Isendal 044 328078
nad och sedan blir det att träna upp armen. Ingen brottning denna säsong för henne. 😔
Åtminstone blir det inga tävlingar. Kanske lite försiktig träning om 3 mån.
Synd om henne.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela