Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

stress o jäkt

Publicerad 2014-04-25 22:18:58 i Allmänt

Imorse gjorde jag vid mig och fixade frukost till mig och Wilde. Sen plockade jag undan i köket. Sen körde jag till jobbet. Jobbade 10-16 och hade en lugn dag. Efter jobb blev det en runda till Eko och sedan till Willys. Tog en snabbis på Engelbrecksboden oxå men som vanligt är där typ aldrig något jag vill ha. Men blev våtservetter, eyeliner och nagellack. Får se om eyelinern e något bra.
Hemma 19.30 och packade in allt och ut med Faith. Å sen försöka somna W som är omöjlig ikväll.
Nu är jag så trött så trött så nu blir det faktiskt sängen.
Imorgon blir det 1 års kalas för goa Rikki bus! ♡


Korv i bröd på eko och smootie till det till kvällsmat idag. Inte världens bästa kanske men det fick duga idag. W klagade inte iaf. 😉 Vi andra tog hamburgare. 3 personer 40 kr! 👍
Ha en trevlig natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela