Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Apr. 20, 2014

Publicerad 2014-04-20 21:31:26 i Allmänt

Igår hade jag verkligen fullt upp. Passade min brors små godingar från 9-13.30. Vi va ute typ nästan hela dagen för Patrik hade jobbat natt så han behövde sova lite. Men vädret va underbart och tiden sprang iväg.
Wilde somnade 5 min efter de gått. Helt slut av allt bus ju.
Kl 15.00 skulle vi va på påskfest hos svärfar Rondy och Monica. Så medan Wilde sov så fick vi göra vid oss.
God påskmat och äggjakt stod bla kvällen av.






Idag städade jag lite på fm. Fortätter imorgon. Sen va det hemmamatch för Ö. Sönnarslöv så fick hjälpa till lite där med bla att sitta i entrén. 100 st betalande gäster. Det är mycket bra!
Dock förlorade vi stort och Patriks knä gick helt åt skogen. Blir nog akuten imorgon med det. 😕
Väl hemma så kom svärmor en sväng. Wilde va på ett fruktansvärt humör. Arg som ett bi. Han va jätte trött.
Nu sover han och jag ligger på soffan och snart ska jag oxå sova. 💤💤 Patrik envisades med att jobba hur nu det ska gå till.
Sov gott allihopa. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela