Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Long time no seeing

Publicerad 2013-10-27 16:19:00 i Allmänt

Började fredagen med att stressa ihjäl mig. Å allt gick i mot mig. Men 10.20 (bara 20 min sen än vad jsg planerat) befann jag nig i stan för att köpa Halloween smink till Minna. Sen körde jag och Wilde till Färlöv för att hälsa på Sara och Ellie.
Vid 14.30 körde jag därifrån. Körde inom Ovesholm för att hämta kläder och leksaker till Wilde. Sen till Ica och handla och sedan hem o börja med mat och sminkning.








Sen va det dax att köra töserna till discot. Men först svängde vi inom på ö.sönnarslövs fest och skrämde dem lite. Sen dumpade jag dem på discot och körde hem och nattade Wilde. Sen va det egentid i soffan.

Lördagen spenderades nere på brottarklubben som hade öppet hus.

Idag har vi rensat bort kläder ifrån Minnas garderob. Pust. Å hon har massor kvar trots att vi rensat bort hur mycket som helst.
Herregud!
Jaja. :-) Bortskämda unge!
Sen har vi varit på långpromenad med Faith. Skönt.
Nu e det dags för middag. Wilde sover fortfarande i vagnen. ♡
Ha en fortsatt trevlig kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela