Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Massa ärenden ~bvc skola buzzador bank~

Publicerad 2013-11-18 20:50:07 i Allmänt

Idag har jag tagit tag i en massa ärenden. Varit på BVC först. Wilde vägde 9810g och va 76.5 lång. Följer viktkurvan exakt på mitten men på längden har han stuckit iväg ioch ligger 1,5 kurva över normal kurvan. Han va mycket väl godkänd och hon gissade på att Wilde skulle gå nästa gång vi sågs för så stadig är han. Han släpper ju oftare nu och står någon sekund själv. :-)
Efter BVC gick jag till skolan för att lämna Minnas utredning om dyslexin.
Sen gick vi och hämtade vårt nya #Buzzador paket som idag innehöll Dove intensive repair balsam. Det ska bli spännande att testa.

Sen gick vi till banken. Öppnade ett fondsparande till Wilde. Skulle ju öppnat ett vanligt sparkonto oxå men det glömde jag. Pratade om ett bankkort till Minna oxå.
Sen gick vi hem och hämtade Faith och gick en lagom promenad med henne. Sen vaknade Wilde så vi gick hem för att äta lunch. Då hade vi varit ute och gått sen 9.50 imorse och 12.30 va vi hemma. Så vi har fått frisk luft iaf.
Sen har vi dansat, städat och lagat mat. Nu är jag en fruktansvärd huvudvärk så det blir nog sängen strax.
Lite om min dag. Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela