Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Jodå

Publicerad 2013-11-03 21:41:47 i Allmänt

I fredags var vi i stan jag och barnen för att kolla på nya gallerian. Visst e den fin men nja.... När vi va i stan gick vi och kollade på julklappar och födelsedagspresenter till Minna och Wilde men blev knappast klokare. Men lite har jag kommit på iaf.
Håller på för fullt nu och planeta inför Minnas kalas och snart kommer inbjudningar till er. Måste bara veta var vi ska va någonstans först.
Avslutade citybesöket med en kopp kaffe hos de vuxnaste Berggrenarna. ;-)
I lördags tog vi det lugnt bara. Tog en promenad med grannen bort till affären och sedan en kopp kaffe hos henne.
Idag har jag varit med min bror i Ö. Sönnarslöv och kollat lokalen + att Faith fick springa av sig. Gissa om hon va lycklig!?
Sen bjöd han på frallor. Gott!
Nu är det dax för mig att gå ut med Faith och sedan blir det sängen.
Imorgon blir det öppna förskolan igen. Å Minna ska till skolan.
Patrik jobbar i natt. Har jobbat hela helgen. Börjar vänja mig vid att vara ensam hemma. Vet inte om det är bra eller dåligt. ;-)
Självklart saknar man honom som fasen när han inte är hemma. Men idag va det extra jobbigt då Wilde blev jätte ledsen när han gick och va ledsen en stund. Pappa har varit borta mycket nu i oktober och det känner tillomed Wilde av nu.
:-(
Sov gott allihopa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela