Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

God morgon ☆

Publicerad 2013-11-28 07:27:57 i Allmänt

Igår hann jag med mycket. Känner att jag var lite duktig.
Först babysång, sen inbtill stan och lämna glögg, en runda på maxi för att köpa pepparkaksdräkt, en runda till Willys för shopping av mat, en runda på jobbet för att prata med chefen och lämna lite choklad till mina arbetskamrater.
Så nu är det bestämt. Jag e hemma till augusti och sedan jobbar jag 75%.
Eftersom Patrik nu har fått jobb på detta företaget där han är nu och har en bra lön när han jobbar så ska det gå.
Hoppas nu bara att jobbet varar men det verkar så. :-) Men eftersom vi alltid har otur så vågar jag inte tro på det riktigt än.
;-)
Efter jobbet fortsatte glögg rundan till ovesholm. Mattias bjöd på middag och sedan körde jag hem och packade in alla varorna fixade mat till Wilde, Minna fick doggybag av Mattias och sen va det lite bus innan välling och säng.
Idag blir det en hyfsat lugn dag. Långpromenad med Faith och kloklippning står på schemat och kanske lite små städning.

Ha en bra dag. ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela