Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Lilla killen

Publicerad 2013-05-14 12:10:31 i

Varit på BVC idag för vägning o mätning och 2 vaccinations sprutor. Fy cad ledsen han blev bär hon stack honom . Tillomed jag grät. :-( Det gör så ont i mamma hjärtat även om man vet att det är för deras bästa.
Iaf så vägde han 5700g o va 61 cm lång. Stora killen! Gått upp 500g igen på 2 veckor.
Nu är inte nästa kontroll förren när han är 4 mån Då sattsar vi på 1 kg uppgång. :-)
Igår var det mamma gruppen. Trevligt!
Sen tvättade vi på em/kvällen. Det ska jag försöka vika idag då patrik är o återanmäler sig på skolan.
Minna har brottning ikväll kl 17.00 Ny tid o bara en dag i veckan nu under sommaren. Men skönt att set håller igång lite iallafall.
Sen ska Minna ut och springa 1, 5 km nu några dagar i veckan inför Kalvinloppet i Tivoliparken den 28/5 kl 19.30
Kom gärna o hejja! !
Ha de ★





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela