Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

vaken

Publicerad 2013-03-04 21:32:41 i

Idag har Wilde varit vaken nästan hela dagen. Han har legat o tittat med sina stora blå ögon. ♥ Å jag smälter mer o mer.
Man tror inte det är möjligt förren man har egna barn. Men man älskar dem mer o mer för varje dag som går. Man tycker man redan älskar dem till max.
Finns nog inga gränser för hur mycket man kan älska dem.

Nu snaet kommer äntligen Patrik hem. Ännu en lång dag i malmö. 12 tim arbetsdag.

Imorgon kl 11 är det BVC. Så jag får nog ställa kl på 9.00
För det mesta vaknar han då men man vet aldrig.
Vad gissar ni på att han väger imorgon? 3800g förra veckan. Jag gissar på 3900g

☆kram☆

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela