Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

● 3 veckor igår ●

Publicerad 2013-03-07 11:58:28 i

Igår var en bra dag!
Hade dock en fruktansvärd huvudvärk som va inne på sin andra dag men hade ändå en trevlig dag.
Minnas faster var på besök och avlastade mig en del. Hon hjälpte Minna med läxorna, höll Wilde så jag kunde plocka undan här hemma o laga mat. Guld värt! ♥♡



Jag var på möte oxå ang Minna o hennes svårigheter i skolan. Det var tydligen inte bup utan Stöd och hälso enheten.
Han skulle inte sätta någon diagnos på Minna utan göra ytterligare utredningar för att kunna sätta in extra resurser och pengar till skolan så de kunde hjälpa Minna på rätt sätt.
Va ju ett ok möte men hade förväntat mig mer!
Ville jag ha diagnos på Minna så skulle jag vända mig till BUP igen.
De har jag ju redan pratat med o de hänvisade mig till rektorn på skolan eftersom det är där de största problemen är.
Suck!
Men hon kommer iaf få hjälp i skolan, men vilken vet jag inte utan det får hans utredning visa.

Väl hemma så fikade vi och så lagade jag mat. Sen va det fotboll i Gualöv. Första träningsmatchen o de förlorade med 6-4.
Wilde va duktig o låg o sov nästan hela matchen igenom. ♡

Idag blir det lite tvätt och renbäddning. Kanske en promenad också om jag orkar.
Gick ju till skolan o hem igen igår o det e den längsta promenaden jag gjort sedan augusti 2012. (!!)
Ikväll ska Wilde bada o fotavtryck ska göras till kristallblocket som han får i dop present av mormor o Tore.
Får se om jag kan dammsuga oxå lite idag.
Wilde vill inte ligga ensam i långa stunder. Funkar typ 10 min sen vill han upp. Så detta med att hinna med alla måsten e lite jobbigt då jag bara har en hand över. ;-)

Minna ska träna ikväll också. Alltid full rulle! ♥
ÄLSKAR MIN FAMILJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela