Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Äta bör man annars dör man

Publicerad 2013-06-28 12:59:13 i Allmänt

Jaha då va det detta med att äta. Inte min starka sida. Jag har två kilo kvar av min gravidvikt. Lyxkost, säger nog de flesta. Men jag skrev in mig på MVC på en vikt på 49 kg. Jag vill inte väga så lite o hade hoppats på att få behålla lite.
Min målvikt är 55-57 kg.
Så nu har jag tankat hem en app som hjälper mig att räkna kalorier. Den talar om hur mycket jag ska äta för att gå upp i vikt långsamt. Jag ska äta 2300 kalorier. Blir hetsäta på kvällen för att nå upp till den nivån. Att äta mitt på dagen är inte min grej. Kl är snart 13.00 o först NU ska jag äta frukost!
Suck på mig själv! !

Så medans ni andra jobbar på att gå ner i vikt så kämpar jag för att gå upp/behålla min vikt!
Igår va en bra ätardag ...... ;-)



Nu blir det promenad. Ev till Fröjds här i Tollarp där de har märkesrea. Se om jag hittar något till mina barn. Kl 15.00 ska vi vara i stan o kolla på Minnas avslutning.
Sedan blir det väl middags lagning o sedan fredags myyyys! ♡
Om någon vill göra oss sällskap är det ok! ;-)

Saknar min andra hälft så det gör ont nu! 2 dagar kvar!

Hejsvejs ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela