Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

25 års fest och migrän

Publicerad 2013-06-09 22:14:56 i

I fredags var jag och Minna i stan o shoppade lite. Present till emelie o sedan hittade jag sommar klänningar för 50:- / st o Minna fick också en klänning.
På kvällen var det fotboll och vi vann äntligen!
I lördags var det loppis i tollarp. Fanns inte så mycket men köpte ljuslyckor. En till bordet på balkongen o en till krukorna. Hittade present korgar oxå.
Efter det bar det av till Kävlinge för 25 års fest för min fina kusin Emelie! Va hemma 00.30


Idag hade jag tänkt storstädning. Men jag vaknade med huvudvärk. Tog alvedon men det hjälpte knappt. Försökte ändå att få i ordning här hemma men det slutade med mer alvedon o soffläge. Jag o Wilde somnade där o sov i 3 timmar! !
Stackars Minna fick nudlar till kvällsmat. Tur jag gjorde lunch till henne vid 14.
Ibland får man acceptera att man inte e Stålmannen . Hon fick mat iallafall även om det kunde varit mycket bättre.
Wilde ligger här i min famn och sover just nu. Ska snart lägga honom i sin säng.
Patrik har varit i malmö o jobbat lite. Han är snart hemma. Eller ja om en timme.

Imorgon ska jag agera chaufför till Minna o hennes klass. De ska till Yngsjö på mysdag.
Kl 12.30 ska jag på föräldrar gruppen o Patrik ska följa med denna gången. :-)

Nu har min stora kille lärt sig använda sina händer. Han kan nu ta olika saker. :-)
Bytte i fredags från liggvagn till sittvagn oxå. Nu är han super nöjd o älskar att åka vagn igen.






Vi hörs. Nu mer Walander och sen ZZzzzzZzzova ;-)
Natti natti ★

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela