Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Nytt år BÄTTRE möjligheter! Välkommen 2013

Publicerad 2013-01-17 13:11:10 i Allmänt

Ja jag vet, har varit tråkig med mitt bloggande. Har faktiskt inte orkat.

Minnas kalas gick bra. TUSEN TACK mamma, Thore, Frida, o Alvar för all hjälp!! Utan er hade det INTE gått. Minna va jätte nöjd med sina presenter. <3
Julen va bra oxå. Den firade vi med Patriks familj hemma hos Ewa här i Tollarp. Massa fina julklappar! :D
Nyår firade vi här hemma med Diddi o hennes pojkar Filip o Liam.
Faith va lugnare än vad jag trodde hon skulle vara o vi hade en trevlig kväll/natt.

Januari månad har rullat på.... patrik har jobbat lite o vi har förberett inför Wildes nedkomst.
Städat o sorterat o slängt en massa. Blir nog till att ha garageloppis sen med allt som hamnade där ute. ;)
Jag har förvärkar i massor o foglossningarna va bra några veckor för att för någon dag sedan komma tillbax igen. Dock inte lika kraftigt som innan men ändå.

År 2013 ska bli vårt år!
Hela 2012 har vi kämpat med motgångar, sjukdommar o annat mög. Nu börjar allt lossna.... Patrik har fått det extra jobbet i Malmö o antagligen börjar han plugga till fastighetsskötare eller byggarbetare nu i februari om allt går som planerat.
Snart kommer vår lille lillebror o jag kan återgå till att vara icke handikappad. :)
Våren o sommaren kommer o det ska bli UNDERBART! Vi letar lägenheter i Tollarp för fullt. Behöver ju en 4:a. Så om någon vet något så snälla hör av er. <3 Hus funkar oxå att hyra.

Nu kommer snart min lilla plutta hem som inte e så liten längre..... 10 år!!! Älskar henne så det gör ont o hon e det bästa som finns! Hon har tävlat 2 gånger oxå sedan förra inlägget.
Ett GULD och ett SILVER har det blivit. :) Shit vad duktig hon e! <3

Ha en bra torsdag. Nu ska jag försöka komma ur min morgonrock o göra något vettigt som...... Hmmm??
Ja..... Plocka undan lite här!

Tjingeling gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela