Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

ZzzZZZzzz

Publicerad 2013-02-08 12:03:35 i

Idag har kudden fastnat i ansiktet o jag får INTE bort den!


Fredag idag. Bara mys planerat. Jag tar liksom en dag i taget just nu o vågar inte planera för mycket, för man vet aldrig när lillebror bestämmer sig....

Va hos BM igår. Allt va bra o magen hade sjunkit o huvudet va fixerat vilket betyder att han e redo att träffa sin familj som längtar efter honom såååå mycket.
Jag som har ett enormt kontrollbehov känner smått panik över att jag inte kan planera allt i minsta detalj med Minna eftersom jag inte vet när han ska komma o folk jobbar osv.
Blää!!
Det löser sig säkert på något vis men oron e där iaf.
Har ju nästan löst det men som sagt det ligger i min natur att oroa sig.
Nu e det konstaterat att det e Puppp jag har. Klådan alltså. Den e hemsk.
Å jag har gått upp 15kg exakt just nu. 3 kg upp på 2v.
Före o efter barnmorskebesöket va vi hos farmor o farfar en stund o fikade. Mysigt!


Nu ska jag plocka lite här hemma. Håller på att kasta o sortera i köket. Man sparar ju massa skit o eftersom vi fick ny servis av min mamma (för tidig födelsedagspresent) så får man rensa ut det gamla. :-)
Sen blir det lite serier med Minna när hon kommer hem o sen får jag väl undersöka vad vi ska äta till midda ikväll. :-/ Tips motages gärna då jag har kört fast i samma samma alltid.....

Ha en bra dag allesammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela