Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

städat lite

Publicerad 2013-02-08 17:00:36 i

Ja då har jag städat lite. Dammat, plockat undan, snyggat till o frächat upp toan. Nu e det bara golven kvar o det får älskling ta när han kommer hem. Jag fixar inte det med min smärta. :-(
Men jag e glad att jag klarar det andra nu iaf för det kunde jag inte innan. Det va hemskt att gå hemma o se allt som behövdes göras o inte kunna göra något nästan. :-( Kändes taskigt mot P som fick både plugga, jobba, städa, ta hunden o tvätta.....
Snart kan jag avlasta honom mer. Å ta lååånga härliga vårpromenader med barnvagnen o Faith. ;-)
Längtar!
Nu kommer han snart hem. <3 Han har handlat de sista ingredienserna till kycklinggrytan jag ska påbörja nu.
Ha en trevlig fredag med massa fredagsmys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela