Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Godkänd

Publicerad 2013-02-26 20:17:11 i

Jodå, visst blev han godkänd lilla Wilde ♥.
Väger nu 3800g o va 54 cm lång. Vår lilla budda. ♡ hehe

Igår ringde Minnas lärare mig ang utvecklings samtal. På måndag blir det.
Minna har ju minnes problematik o jätte svårt för vissa saker i skolan. Som jag kämpat för att hon ska få hjälp med. De tog mig på alvar nu i 4:an först.
För 4 mån sedan skickade jag iväg ett papper ang utredning på Minna. Detta gör jag för att hjälpa henne. För att hon ska få hjälp med det hon behöver i skolan o för att folk ska förstå hur de ska hjälpa henne på rätt sätt.
Jag har inte hört ett ljud iaf om detta. Nu ska Jens (läraren) att bup hört av sig till dem för möte. Men.... Varför blir inte jag underrättad om detta!?
Bup borde skicka ett papper till mig iaf o informera mig om att de kommer ha detta mötet.
Å varför e jag inte tillfrågad om att närvara vid mötet! ?
Tycker det är konstigt.
Men nu är det igång iaf.
Hoppas jag gör rätt nu för Minnas skull.

Nu ska Minna gå o sova o jag o Wilde ska mysa lite. Patrik är o tränar.
Ha en trevlig kväll. ♥



Minna lagade kvällsmaten idag alldeles själv. Min duktiga tös! ♡


Lite

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela